Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kano ile Antalya’dan İstanbul’a

Antalya’da turizm işiyle uğraşan

Antalya’da turizm işiyle uğraşan iki arkadaş, kano ile Antalya’dan İstanbul’a gitmek için başladıkları maceranın 82’inci gününde Çanakkale’ye ulaştı.

Antalya’da turizm sektöründe çalışan iki arkadaş kano ile Antalya’dan İstanbul’a kıyı kıyı gezerek ulaşmak adına başladıkları maceranın 82’inci gününde Çanakkale’ye ulaştı. Türkiye’deki kıyı güzellikleri ile ilgili farkındalık yaratmak ve kano sporunu yaymak adına böyle bir maceraya atıldıklarını belirten kanocular Onur Erdoğan ve İrfan Emek çıktıkları bu yolculuğun hikâyesini gazetemizle paylaştı.

Bu yolculuk boyunca geçtikleri kıyıları tanıtmak için internet üzerinden canlı yayınlar yapan ikili gazetemize şunları söyledi; “Biz 4-5 yıldır kanolarla Antalya’dan adalara günü birlik gidip geliyorduk. Bu defa macerayı uzatalım dedik. Sportif kanoculuğu ve seyahati herkese yayalım istedik. Bunun dışında rotamız üzerindeki kıyı güzelliklerini de bu seyahatte paylaşmayı amaçladık. Aynı zamanda uzaklardabiyer.com sayfasından yayın yapıyoruz. Alman sponsorlarımız olduğu için Almanya’ya da yayın yapıyoruz. Bu yolculukta çok büyük ilgi gördük. Bizden özenerek kano alıp yola çıkanlar da oldu. Antalya’dan 1 Nisan’da çıktık. 82’inci günümüzdeyiz. Maceramız yaklaşık 20 gün daha sürecek. Temmuz ayının başlarında İstanbul Beşiktaş iskelesine çıkacağız. Geceleri yolculuğa devam etmiyoruz. Sadece gündüzleri ilerliyoruz. Güneş enerjimiz olduğu için geceleri kıyıda çadırlarımızla kamp kuruyoruz. Bazen de oteller destekte bulunarak konaklama sağlıyor.”