İş kurmaca

3 hafta önce Vapur Bey Yazarlar
Sosyal Medya'da Paylaşın Facebook Twitter

x- Abi kendi işimizi niye kurmuyoruz biz?

y- Harbiden ha! Sağda solda rezil olacağımıza kendi işimizi kuralım…

x- Batarsak da kendi işimizde batalım!

z- Valla doğru be.

x yavaş yavaş ayağa kalkıp suyu kaynayan çaydanlığa doğru yürümüş.

x- Yani gençliğimizi, dinamizmimizi değerlendirmeliyiz.

y- Yani yani.

x- Çay?

y- Olur kanka.

z- Ben de içerim valla.

3 arkadaş çaylarını yudumlamaya başlamışlar. Bir süre sessiz sessiz oturmuşlar.

x- Güzel bir araba çekeriz altımıza.

y- Off harbiden haa! Arabaya ben karar vereyim! Uzmanlık alanımdır.

z- Herhalde oğlum. Araba işi sende. Yalnız ev alacak kadar paramız olursa evin seçimi falan da bende olsun. O işlerde iyiyimdir.

Sessizlik bir süre daha devam etmiş. Ara ara höpürdetilen çay dışında bir ses yokmuş odada.

y- Tamam da biz ne iş yapacağız?

Birden herkes farkında varmış gerçeğin. Aslında bu 3 arkadaşın birlikte yapabileceği bir iş bile yokmuş. Hepsi aynı anda farketmiş bu gerçeği. Hepsi aynı anda hissetmiş gerçeğin acı tarafını. Kimse cesaret edememiş ama söylenmeye.

z – Onu bir şekilde ayarlarız.

x- Yani ya. Halledilir bir şekilde.

y- Arabanın üstü açıl olsun.

z- Kesinlikle.

x- Üstü kapalı arabı mı olur zaten

Hayallere, güzel hayallere, onları bir arada tutan hayallere tekrar dalmış 3 arkadaş. Onları birbirleri ile özgürleştiren bir ilişki inşa etmişlerdi yıllar yılı. Birazcık rutin ve tembel bile olsa hayatları bir şekilde özgürce yaşıyorlardı.


Bu haber 4 defa görüntülendi