Yak ışıkları – SBGH A.Ş.

Tunç    : Hayatım ben normal şartlar altında böyle bir insan değilim zaten ya.
Talaş   : Ya nasıl değilsin ya adama niye kafa atıyorsun sen ya?
Tunç    : Şartlar normal değil ne yapsaydım.
Talaş   : Bak bu huyundan dolayı ayrılıcam senden.
Tunç    : Ya  Talaş saçmalama dayak yiyen benim.
Talaş   : Eee boksöre kafa atarsan sonuç böyle olur..
Tunç    : Yaa aslında o yerde yatarken devam etseydim biterdi o iş. Kalkmaması gerekiyormuş adamın.
Talaş   : Neyse akıllanırsın umarım.
Tunç    : Sanmam.
Talaş   : Ya sen baba olcaksın 4 ay sonra ya. Nasıl sorumsuz hareketler bunlar ya. Kavgadan kaçmaya çalışcağına içine giriyorsun.
Tunç    : Doğru söylüyorsun.

Ding dong.

Talaş   : Bu kim ya.
Tunç    : Yemek mi söyledin?
Talaş   : Yooo. Dur bi bakayım.

Talaş kapıya doğru gitti. Kapıyı açtı içeriden sesleri duyuyordum.

Talaş   : Tabi tabi buyrun.

“Buyrun” u özellikle yüksek sesli söylemişti ki toparlanayım. Hemen kalkıp pantolonumu giymeye çalıştım. Üst kat komşularımız içeri girdiğinde pantolonumu anca giyebilmiştim.

Tunç    : Hoş geldiniz Hayri amca.
Hayri   : Hoş bulduk Tunç oğlum. Hayırdır? Almışlar ifadeni.
Tunç    : Hehe öyle oldu abi birazcık ya. Yapcak bir şey yok! Sabi teyze sen de hoş geldiniz. Nasılsın.
Sabi     : Sağol oğlum. Geçmiş olsun sana da. Kutlamaya geldik.

O sırada oturdular.

Talaş   : Şey. Sabi teyzecim neyi kutlamaya geldiniz acaba?
Hayri   : Ee kızım hamileymişsin.
Talaş   : Aaa evet. Yani doğru. Siz nerden duydunuz.
Hayri   : Apartman grubuna yazmış Tunç.
Talaş   : Hmm. Bana söylemedi.
Tunç    : Aşkım komşularımızda paylaşalım istedim bu mutluluğumuzu.
Sabi     : Tabi canım sonuçta aileyiz biz burda. Talaş kızım bir ihtiyacın olduğunda hemen ara beni. Ben 3 çocuk büyüttüm bak.
Hayri   : Sanki tek büyüttü!



WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com